Mitt nya liv



Dagen har inte flytit på lika bra som det gjorde igår, men man kan väl inte ha tur hela tiden;) Trots att jag har varit ganska seg har det flytit bra någorlunda bra på jobbet, vad jag skulle jag göra utan min härliga arbetskollegor?!!

För en timme sen kom jag hem från Step-passet, såg att mamma hade ringt, har inte hon fattat att jag stepar 18-19? För hon har alltid en förmåga att ringa precis på tisdagar runt halv sju, why?! Har även varit nere i tvättstugan då jag hittade en tid så nu är det stor tvättning på G:) Och fortfarande har dom inte lagat mangeln, blir så jäkla trött!?!? Imorgon ska jag maila och klaga!

I helgen tog jag initiativet att prova GI metoden. Jag har hört så mycket bra om detta, framför positivt:) Det svåraste kommer nog bli att skippa att köpa light produkter och köpa de "fettiga" produkterna. Jag ska ge detta ett försök iaf, prova skadar ju aldrig. Sen tror jag inte heller att jag kommer hålla allt till punkt och prick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0