Min helg i Karlstad

Igår gick det inte alls att komma in på blogg.se så inlägget jag tänkte publicera var bara att glömma. Som tur hade hela inlägget sparats:



Helgen i Karlstad gick alldeles för fort! Så fort jag klev av tåget i Syd igår så längtade jag tillbaka! Det var en lyckad helg måste jag säga:) Ist för att skriva ett rejält inlägg tänkte jag lista allt:)

  • Bull och Obay kalas på tåget;)
  • En massa kinamat
  • Buzz och TP kväll hos Malin
  • Snarkning
  • Jag slog ut ett vattenglas i sömnen
  • Brunch på Waynes
  • Shopping (köpte endast ett armband och munsårplåster:p)
  • Mysmiddag med Johanna och Mimmi
  • Förfest på Sheriffen (mindre lyckad)
  • Vi hade våran egna förfest i en bastu ist, haha!
  • Lekte lekar som Älgen, Frågeleken, Jag har aldrig..
  • Träffade äntligen Gustav (Alla tummar upp)
  • Utgång på Nöjesfabriken
  • Blev bjudna på helrör
  • Såg P
  • Storshoppade på Burger King, 3 color, 3 pommes frites och 2 hamburgare, haha!
  • Lägenhetsvisning
  • Ätit bakispizza
  • Sett ett antal avnitt av Vem vet mest
  • Sett en massa Gossip Girl avsnitt
Tog inte alls mycket kort, inte likt mig. Men här kommer några av dom:






Kommentarer
Postat av: Ball

Listor är ballaste bäst :P

2010-02-16 @ 18:47:19
URL: http://enball.blogg.se/
Postat av: Karin

Listor is the shit! ;)

2010-02-16 @ 22:36:35
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0