Is över huvudet?



Idag har jag verkligen fått ett tokryck. Skulle aldrig ha fått för mig något sånt här för ett år sedan. Men nu känner jag mig så motiverad så nu kööör jag bara! Vad är det då jag har fått tokryck över? Jo jag funderar på att springa Scaniamilen i maj, cykla tjejvätternrundan i juni och sedan springa Broloppet i augusti. Jag älskar att ha mål och utmaningar! Jag har ev fått med mig Johanna till Scaniamilen, om någon annan är intresserad av att haka på något av dessa saker säg gärna till! Jo fler desto roligare:)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilka häftiga utmaningar. Jag hade som mål att springa vårruset i juni, det är fem kilometer haha. Men nu ska jag ju börja på World Class så då kanske man borde satsa på Scaniamilen. Vore kul att vara med ;)

2010-02-04 @ 21:37:53
Postat av: Anonym

Jag har planer på att springa vårruset med:) Vet inte om jag pallar 1 mil men man kan ju springa 5km under Scaniamilen:) Vet du när Vårruset är?

2010-02-04 @ 21:53:17
Postat av: Emma

Fan va peppad jag blev nu, jag kanske följer med, vem vet ;) Bara det blir barmark ska jag börja att springa igen, inte lika spännande att springa på löpbandet på gymmet direkt..

2010-02-04 @ 22:19:37
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Med rätt musik i Ipoden tycker jag det går lättare att springa på löpband:p

2010-02-04 @ 22:25:40
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det går lättare att springa på löpband som är helt platt, bättre motion ute i naturen alltså :P Och så är det så tråkigt att se samma syn under hela joggingturen när man står på bandet :/

2010-02-05 @ 10:14:53
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0