Mys med mina fina tjejer! <3

Efter jobbet mötte jag upp Mimmi och Jessica på stan där vi gick runt och kolla runt lite. När alla affärerna stängde  skulle vi gå på Bacino men vi fick vända i dörren då det var stängt för renovering. Efter mycket letande efter ett café som inte stängde vid 20 hamnde vi på Tratten vilket är ett underskattat ställe! Bra mat/fika och bra priser, så varför går man inte dit oftare?!

Nu blir det ett avsnitt av Gossip Girl från säsong 1 som jag håller på att plöja mig igenom då jag inte började följa programmet förens  säsong 2.




Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahah jo tack, jag vet att du gillar leksaksaffärer. Kommer du ihåg BR-besöket i Köpenhamn förra året hahaa?

2010-12-02 @ 22:41:43
Postat av: Jessica

Åh vad fint det blev fina du :)

2010-12-02 @ 23:12:39
Postat av: Emma

Ja Tratten är underskattat! Jag var också där i veckan för att bacino hade stängt :)

2010-12-05 @ 18:58:16
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0