Johannas dag (eller det var)



Första dagen på jobbet idag, det kändes sådär när klockan ringde 6.30. Var kul att träffa de kollegor som kommit tillbaka från semestern, vi hade mycket att prata om:) Ikväll har jag varit med och firat Johanna tillsammans med hennes familj, väldigt trevligt måste jag säga:) Har även hunnit med en roadtrip till Norge (Trångsund), Stockholm City och Telefonplan, kom nyss hem måste jag tillägga:p

Nu är det dags att gå och lägga sig! Imorgon väntar en jobbig dag på jobbet då vi ev får en stor leverans men ser fram emot en trevlig kväll då tjejerna kommer över på middag hos mig:) Vi  har mycket att prata om känner jag på mig!

PS: Johanna, jag älskar dig av hela mitt hjärta! Är så otroligt tacksam att vi har hunnit ses så mycket i sommar! Blev en riktig Singeltvåan sommar som vi pratade om i början av sommaren:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman, tänkte bara kolla med dig om du kunde skicka lite bra låtar till mig. Måste börja ladda ner lite nu innan jag ska till grekland och behöver verkligen massa ny musik :) Pussar

2010-08-10 @ 16:15:09
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0