Stressa!

Det är inge kul att blogga när man inte har någon kamera. Är inte världens bästa på att lägga in bilder på bloggen, men ändå:( Som planen ser ut nu så blir det att köpa ny kamera på fredag, jag måste bara ha en tills lördagens partaj! Och angående partajet så känner jag mig lite småstressad över allt som ska hinnas med i tid. Det förberadas med mat, inhandla allt inför festen och allt annat! Usch! Jag ska även hinna med åka ut till Ronna och be mami sy om min klänning som jag köpte idag och sen köpa kamera.. På det ska jag hinna jobba, träna, städa, ha tvättstuga, åka till Mimmi och lämna resväskan.. Gissa om det är någon som kommer sova ut på söndag:p

Massa gnäll i bloggen så nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Säg till om du behöver hjälp med något baby! Pusskram

2010-04-21 @ 09:21:41
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0