Ordbajs

Har inte haft något bra blogg humör den här veckan, känner att jag har noll inspiration:( Idag jobbade över då jag ville ha klart allt för dagen. Kom hem efter halv sju efter att jag handlat på Willys. Ikväll har jag städat och nu har jag precis ätit. Hatar att äta sent på kvällen för jag vet hur dåligt det är.

Känner mig sjukt stressad! Jag har väldigt lätt för att stressa upp och göra småsaker till stora problem. I helgen måste jag baka då jag fyller år nästa onsdag och dom närmsta släktningar kommer förbi och fikar. Så det ska bla bakas bullar och det ska göras tårtbotten. Andra stressmomenten är att hitta något snyggt till min födelsedagsfest då mina störtsköna brudar kommer hit. Jag har en ganska bra bild på olika klänningar jag skulle kunna tänka mig, men inget finns. Har kollat på nelly, Bubbelroom, hm, haléns, ellos, vila, veromoda mfl. Hoppas hoppas jag hittar ngt snart!

Känns som jag ordbajasar nu, så jag säger godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0