Brist på sömn..


Vilken dag det var igår! Fullt ös hela dagen. Trots att jag gick hem tidgare från jobbet hann jag inte med allt innan dom första gästerna droppade in. Fick äntligen träffa Katta som har varit i Austalien i 2½ månad. Henne är jag grymt imponerad på! Hon åkte själv till Australien och åkte runt för det mesta helt själv. Jag skulle aldrig i livet få för mig att åka själv till andra sidan jordklotet helt själv, Katta är min nya idol:)

Fick en massa bra presenter som presentkort, pengar och mouserande vin, aldrig dåligt;) När dom sista gästerna gick vid 21 supade jag nästan i säng, var helt sluuut! Gissa om jag har sovit bra inatt:p

Ikväll har jag umgåts med mina sköna bönor på Bacino nere på stan. Jag satt mest och lyssnade på alla andra då jag idag även är helt död. Nu är planen att packa ihop inför Karlstadresan.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0