Mot en lugn helg

(Dagens outfit som jag inte kunde ladda upp imorse)

Har inte orkat skrivit skiva så mkt, mest lagt upp bilder som ni kanske har sett=p

Inte hänt så mycket intressant den här veckan, hade tvättstuga i måndags och såklart var torktummlaren trasig, men jag hann torka allt i torkrummet ist, tur det! Sen har jag bara fixat här hemma som att diska, städa och fixa lite i lägenheten.

I helgen blir det totalt lugnt för mig, känner att jag behöver det efter all festande. Så imorgon bär det av hemma till Ronna. Mina föräldrar ska på middag men jag ska umgås med min bror, det blir middag och ev ngn bra film. Ska även sova där för första gången efter att jag flyttade, känns lite konstigt att sova ute på bäddsoffan=p
På lördag ska jag till Mia och kolla in hennes lägenhet, såå nyfiken hur hon har fått det:) Där blir det hemmagjord pizza och sällskapsspel, kan det bli en bättre lördag?

Är det någon som skulle gå på bio på söndag förresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0