Svininfluensan nästa?

( Nu gäller det att kurera sig med Echinagard, man kan väl hoppas att det skulle motverka Svinet om man nu skulle få det?)


Igår kväll började jag hosta som en idiot, men inte så att jag har Johanna-hosta än=p På jobbet tycker dom att jag har sett sliten och trött. Har skojat om att jag är på väg att få svininfluensan;) På ett sätt är det bra om jag blir sjuk nu ist för senare, för oktober har jag bokat saker nästan varje helg.

Tanken var att träna idag efter jobbet, men efter att ha cyklat hem så kände jag exremt trött och sliten. Om jag mår bättre i veckan så blir det träning på onsdag ist. Ikväll blir det en lugn kväll fram datan och tvn. Ska föra över lite musik till i-poden sen väntar Färjan, Svenska Hollywood Fruar och sen Roast på Berns, helt toppenkväll helt enkelt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0