Nässköljning


Då har jag testat min nässköljare jag köpte i somras. Och den är helt okej, tror den kommer göra susen när min nästäppa har släppt:)

Idag har jag inte gjort så mkt nytta förutom att jobba. Trodde jag hade tvättstuga men när jag kommer ner så ser jag att jaghar tvättid imorgon, lagom kul! Och min förkylning blir bara värre:( Pallar inte att vara sjuk längre, känns som jag var sjuk hela sommaren! Och nu har hostan blivit värre, så nu klunkar jag äcklig hostmedicin som jag är nära att spy upp varje gång! Kan inte någon upptäcka en bra hostmedcin som är i tablettform?

Just nu är det Idol som gäller och sen Andra Avenyn! Me like!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår dig gällande Nova!

<3

2009-09-16 @ 12:26:33
URL: http://miamo.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ursch då gumman! Du har varit sjuk mycket nu =/ Hoppas du blir frisk snabbt! Krya på dig! Pussss <3

2009-09-17 @ 06:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0