Lugn kväll

Hemkommen från en trip till trosa med min kära mor. Vi blev dock lite besvikna när nästan allt var stängt i Trosa, lite cafén och några butiker var öppet. Efter lite stroasande och en fikapause så åkte vi tillbaka till Södertälje där vi stannade vid skopunkten och Maxi. Hittade ett par jätte fina skor som påminner om Converse för endast 199:- Men jag stolt så lämnade jag kvar dom i butiken då mitt konto inte är det bästa just nu. Om dom finns kvar tills den 25 sep, då blir dom mina:)

Det ser ut som att bli en rikigt tv-kväll idag. Vad blir det för mat, One Tree Hill, Ensam mamma söker och så en film på 4an.

Kommentarer
Postat av: Emma

du är duktig som avstår shopping, du får unna dig dom när lönen kommer ist! :)

2009-09-13 @ 20:24:30
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0