Kändisspottning


Idag när jag kom cyklade vid Södertälje Hamn, gissa vem jag får syn på då?! Jo, Charlie Söderberg (har för mig att han bor i Gensta, Mölnbo eller Järna), han som är ena halvan i Lyxfällan. Inte varje dag man ser en tv-kändis ute i Södertälje Södra! Jag som älskar Lyxfällan och sällan missar ett program var inte långt ifrån att stanna med cykeln och be om autograf;) Jag fick lite ögonkontakt med han iaf. Men kan förstå varför, kom cyklade som en idiot eftersom jag var sen till jobbet och eftersom min växel krånglar och cyklar på 3ans växel så jag var jag säkert röd i hela ansiktet, hahaha!

Men det jag vill komma till. Charlie Söderberg gjorde min dag och jag längtar ännu mer tills torsdag kl 21!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0