Härmar mina kompisar och samma lista ;)

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag själv
Du pratade med: Mimmi
Du delade en drink med: Säger som Johanna, delar inte på mina drinkar, haha!
Du gick på bio med: Mimmi då vi såg The Ugly Truth
Du gick på stan med: Det var länge sen. Idag var det första gången jag shoppa på ett antal veckor
Skällde på dig: Säkert min mamma när jag bodde hemma, alltså mer än 8 månader sen :P

Senaste
Låt du hörde:
Någon låt på radion på jobbet
Film du såg: Wallander, Cellisten
Mat du åt: Äter just nu, det är mackor och te
Kram: Linnéa
Puss: Minns inte
Fest: Hemmafest var exremt länge sen! Var på kräftskiva den 5 sep, men då va jag nykter.
Känslan: Tröööt, ge mig lördag så jag får sova ut
Ilska: Irriterad var jag vissa stunder på jobbet
Resa: Oj, det måste varit Rhodos
Glädje: Min familj och mina vänner:)
Dröm: Drömde här om dagen att jag skulle på blindedejt då vi bla skulle åka helikopter, har detta ngt med Svenska Hollywood Fruar i måndags att göra? :P
Boken du läste: Jag är nog sämst på att läsa böcker, undra vem jag har ärvt det av. Både min mamma och pappa läser jätte mycket.
Personen du träffade: Linnéa en snabbis på stan idag
Personen du pratade i telefon med: Mimmi
Personen du fick sms av: Emma
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit där. Felicia får komma hem och ta ett pass på 7-eleven så kommer jag förbi och äter en korv ;)
Gången du var utomhus: För några timmar sen
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alldelses för länge sen. Jag saknar våra helgmiddagar!
Saken du köpte: Outfiten för morgondagens party :)

Om dig

Namn: Karin
Ålder: 21
Smeknamn: Kurran, Kurris, Kurr, BK
Syskon: Micke som är 4 år yngre
Sysselsättning: Jobbar 1½ år tillbaka på Narva
Bra egenskaper: Glad, omtänksam, positiv
Dåliga egenskaper: Att jag är för snäll ibland och ibland har jag svårt att verkligen säga vad jag tycker. Få bli ett nyårslöfte!
Arbete: Jobbar på kontor
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blå/gröna
Skostorlek: 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0