Bröd och vatten?

Då var alla räkningar betalda och det ser ut som att jag får leva på bröd och vatten denna månad :p Kanske inte så illa, men det får inte bli så mycket inpulsiva köp denna månad.

Idag hade jag tvättid men jag sket faktiskt i den då jag inte hade så mycket tvätt och jag hade ingen lust att tvätta. Sen fanns det ganska mycket tvättid under veckan:) Så ikväll har har jag bara legat i soffan och degat, kollat på idol och Andra Aveneyn. Och just nu slog det mig att jag missade utslagningen av idol, är jag en idiot eller?!

Imorgon ska jag på Ljusparty hos Mia och då får jag träffa mina underbara tjejer, jag längtar!

Ps, jag saknar Johanna så jag håller på att dööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0