25-års kalas ikväll

Nu sitter jag nästan klar för en grym kväll:) För ikväll väntar 25-årsfest/maskerad i Ritorp där Anders och Thomas ska fira sig. Jag kanske inte har den grymaste utklädanden, men är grymt nöjd över att jag lyckades få ihop en outfit på en timme!

Efter jobbet var jag nere på stan och länsade systembolaget på cider. Och det var ett tag jag fick panik och jag började nästan gråta för att dom inte hade mina älskade Cube. Ingen Cube, ingen bra kväll helt enkelt. Men när jag äntligen hittade någon som jag kunde fråga så hade dom ute på lagret. Hoppade nästan av lycka:D

Dags att packa ner det sista innan det är dags att bege sig mot Brunnsäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0