Födelsedagsfirande x2

Har inte blivit så mycket bloggande i veckan, har helt helt enkelt inte hunnit.


Födelsedagsfirandet av Eja och utgången var väldigt lyckad. Får inte glömma bort att jag, Mimmi, Emma T, Becca och Carro startade med middag hemma hos mig innan det var av till Eja. Där förfestades det, bildades rockgrupp och dansades:) Vid tolv styrde vi våra klackar till 550 och dansade järnet;) Jag tror jag dansade från det jag kom dit och tills det stängde. Kvällen sluta med kebab framför tv och två fötter som gjorde rejält ont!

Vaknade vid 8 av att mobilen ringde, orkade inte svara. Då såg jag att min mobil hade skickat iväg runt 22 tomma sms till ett gammal ex. Så det var han som ringde som säkert undra vad jag höll på med :P Pinsamt värre! Senare åkte jag iväg på födelsedagsfirande där det bjöd på en massa god mat och en übergod äppelpaj! Jag och min brosa fick försenade presenter, me like:) Jag fick två presentkort på Åhléns och jag vet redan vad jag ska köpa:)

Ikväll har jag hyrt en film, Flickvänner från förr heter den. Sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Caroline S

Jättefin bild på dig och camilla =8

2009-10-05 @ 15:50:14
URL: http://carolinessss.blogg.se/
Postat av: Moa

haha, 22 st var inte illa, pinsamt att upptäcka sånt :P Tack för i helgen! <3

2009-10-05 @ 19:15:32
Postat av: Kurran

Caroline: Tack:)

Moa: Eller hur, jag dog när jag upptäckte det! Tack själv! <3

2009-10-05 @ 22:35:00
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0