Ett underbart slut på denna vecka

Nu lämnade Johanna precis mig. Har haft en underbar söndag! Fick en efterlängtad sovmorgon sen blev det idoltittande, taco-middag och en myskväll med tre av mina närmsta vänner:) En bättre söndag kunde jag inte få!

Nu väntar en fyra dagars vecka på jobbet, skönt med kort vecka. För på fredag har jag tagit ledigt för att åka till Göteborg med min mami:) Ska bli skönt att få åka bort och se något nytt! Det vi redan har bestämt att göra är att luncha på ett ställe som har tacobuffé (Vi åt där förra året när vi var i GBG och dom har jätte god taco) sen gå på Ladies Night på lördagen och sen framförallt så ska vi shoppa en massa:) Ge mig fredag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0