Göteborgsweekend

( På hotellet innan Ladies Night)


Då var man tillbaka till verkligheten igen, tyvärr:( Helgen i Göteborg var verkligen något som jag behövde! Det shoppades som aldrig förr, fick med mig två par jeans, löshår (men det ska ev Emma.T köpa eftersom det var för kort för mig), en klocka, klänning, skärp, ljus, handukar och sen lite småsaker:) Helgens höjdpunkt var lätt lördagen då jag och mamma var på Ladies Night, grym show! Och det blev ju inte bättre än att jag fick se Martin Stenmarck och Andreas Johnsson på 1½ meters avstånd! Ångrar bittert att jag aldrig köpte deras singlar och fick dom signerade av dom! Här kommer en liten lista över helgen:

* Sett tre kändisar från After Shave Galenskaparna
* Bott på Rica Hotell
* Har äntligen sätt Twilight. Men jag måste vara den enda på denna jord som inte älskade den filmen. Den var helt okej, men inget mer..
* Mött två snubbar som inte hade alla indianer i kanoten, inte hade alla pommes på tallriken eller alla får i hagen. Ena mötte vi på när vi luncha i Nordstan och andra snubben mötte vi på spårvagnen på kvällen.
* Ätit en god gorgonzolapasta
* Myskväll på hotellrummet
* Shopping runt halva Göteborg
* Lunchat på ett av Göteborgs mysigast caféer. Dom hade jätte goda räksmörgåsar och en grym kladdkaka!
* Ätit middag på Jensens Böffhus
* Gått på Ladies Night på Skandinavium
* Sett bygg-Matte (han från Bygglov) i bar överkropp (Ryspäls!)
* Hört 1000 nålar i akustikt version (tårarna var nära)
* Har stått 1½ meter från Martin Stenmarck och Andreas Johnsson
* Ätit en jätte god frukostbuffé som innhöll bla: Pannkakor, äggröra, bacon, färskpressad juice, yogurt.

Som ni ser fick jag ut ganska mycket av min helg i Göteborg och jag längtar redan till nästa gång jag får åka ner:)














Kommentarer
Postat av: Emma

Låter underbart! Shit va snygga dom båda är! Puss

2009-10-19 @ 21:32:18
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Det var helt underbart:) Om du tyckte dom såg bra ut på bilderna så kan jag säga att dom var tio gånger snyggare i verkligen. Skulle aldrig tveka någon av dom:D

2009-10-20 @ 08:39:15
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det låter underbart! Jag är inte alls avundsjuk ;) Puss min fina!

2009-10-20 @ 09:03:14
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Karin

Mikkis: Tycker vi får göra en resa ner till Göteborg någon weekend i vinter/vår:) Om man bokar tåget i lagom tid åker man ner billigt:) puss<3

2009-10-20 @ 11:29:30
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0