Desperate Housewife kväll


Även den här dagen flöt på bra på jobbet. Jag hade då inte lika mycket energi som jag hade igår, men fick ändå mycket gjort:) Sen var det grymt bra stämmning på jobbet på eftermiddagen, det skämtades och drevs med varandra:p Hoppas det håller i sig:) Just nu trivs jag väldigt bra på jobbet!

I detta ögonblick väntar jag på Mia sen blir det matlagning i fulla drag. Idag blir det grekiska biffar med råris och tsatsiki, gott i gott gott;) Senare ikväll kommer även Becca och Marina över och då blir det äntligen Dhw premiär och då tänkte jag bjuda på en jätte god äppelpaj som jag blev bjuden på i söndags. Åh ja, ni hörde rätt. Jag börjar gilla äppelpaj, vuxen poäng till mig! Snart äter jag väl även russin i matbröd och lussebullar;)


Kommentarer
Postat av: Emma

men kurran, varför sa du inte att det skulle bjudas på äppelpaj? då hade jag ju kommit på studs :P

2009-10-06 @ 22:00:49
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0