Tråkig blogg, jag vet! (Varning för långt inlägg)

Den senaste tiden har jag inte alls haft något inspiration för bloggen, men nu ska jag försöka bättra mig. Här kommer en liten resumé vad som har hänt:

Lördag - Vid 12 tiden kom Emma och Johan och plockade upp mig och vi styrde mot Älvsjö. Det var inte bara vi som hade tänkt spendera dagen på mässan, shiet vad folk det var! På hälsomässan kryllade det av spikmattor, massageprodukter, träningstillskott m.m. Jag fick med ett torrshampo från en frisörmonter:) Senare gick vi över till matmässan, men jag skulle inte kalla det matmässan utan vinmässan. Det kryllade av vinmontrar och maten såg vi knappt av:p Men vi lyckades hitta lite att provsmaka på som ölkorvar, choklad, marmelad,pannkakor m.m. Vi smakade även på glögg från Blossa och jag fastnade för deras smak med Lingon, mmhm mhmm!
Senare på kvällen var det förferre i Saltskog där Emma och Mia höll hus:) Vid tolv tog vi bussen mot stan och The Strip. Jag blev lite besviken, om man tar inträde på 50:- så tycker jag att man ändå kan ha ett riktigt dansgolv. Vi gick till 550 vid 1-tiden och där dansade vi som tre galna apor;) Jag tog sen halv tre bussen hem och somna så fort jag la huvudet på kudden..

Söndag - Hela dagen låg typ i soffan, inte för att jag var bakis eller ngt men jag var bara jävligt seg. Micke (min bror) gjorde lite lunch till oss, köttbullar och snabbmakaroner(det enda han kan göra typ) sen vid 15 åkte vi ner till stan där min bror skulle inhandla hårfärg som han ville ha hjälp med att färga. Kvällen spenderades även den i soffan framför Assyriskamatchen, Gossip Girl, Ensam mamma söker och Johan Falk - Vapenbröder. Jag är enormt stolt över att jag lyckades övetala min bror på 17 år att se dessa "tjej serier"!

Måndag - Trodde allvarligt att jag skulle somna sittandes på fikarasten på eftermiddagen på jobbet, var så jäkla trött! Dagen tillförde inte alls så mycket. Ringde min mormor och planera in en middagsträff på onsdag hos henne:)

PS: Hårfärgningen på min bror blev jätte lyckad! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0