Tack och hej!



Dags att gå och lägga sig kanske? Det har verkligen var full rulle hela dagen!

Jag fick besök av en kille som skulle fixa mitt köksfönster samt min skafferilucka. Köksfönstret hur bra som helst men värre var det med luckan. Tydligen var det något fel på sjävla gångjärnet så han var tvungen att köpa ett nytt, och det var inte helt enkelt, så han skulle återkomma nästa vecka.

Jobbet flöt på bra och jag fick mycket gjort:) Efter jobbet var det bara att åka hem och packa och sen åka hem till Ronna. Milla och Linnea N har varit här hela kvällen:) Vi har bla ätit Fläskfilépasta, kollat på Idol och sett filmen Låt den rätta komma in (som inte var så bra).

Imorgon blir det ev en intensiv dag. Först blir det Hälso/matmässan i Älvsjö med Emma och Johan. Och sen hoppas jag på att det blir utgång för min del! Jag är grymt pepp!

Dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh jag hade också velat gå men vad gör man inte för min favorittjej :) Nästa år. Puss

2009-11-07 @ 11:09:20
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0