Lördag 28 november och söndag 29 november



Lördagen gick i lugnets tecken. Iof så städade hela lägenheten, så lite nytta gjorde jag iaf:) Vid 18 kom Katta och vi gjorde mat tillsammans som blev Entrecot med klyftpotatis och beasås, underbart gott! Resten av kvällen spenderades fram tvn med massor av glögg och tårta från Taxinge. Vi såg Sex and the city filmen, åh vad jag älskar den!

Söndag. Katta som sov över här åkte vid halv nio eftersom hon skulle jobba. Jag somna om och gick upp vid 10 och tog tag i disken. Min tanke var sedan att jag skulle baka mina saffranslängder. Men tydligen hade jästen fåt ben och rymt så jag kunde inte baka något bröd:( Mamma och pappa kom över sedan, pappa skruvade upp sänglampa och tömde min lägenhet på skit som jag samlat på mig:p Mamma och jag hjälptes åt med mina julgardiner och jag blev jätte nöjg:) Så nu är det juligt hemma. Kvällen spenderades framför tvn och tvättstugan, tror allvarligt jag tvättade hela min klädkammare. Sen hann jag även med en Johan Falk film:)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tråkigt att du inte kom i lördags då

2009-12-01 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0