Julmarknad


Helt slut efter en dag på Taxinge Julmarknad! Dagen började med mamma plockade upp mig och Mikkan på stan och sen åkte vi ut till Taxinge:) Det fanns hur mycket som helt att hitta på och om jag hade haft alla pengar i världen så hade mycket kommit med hem idag:p Jag fick ändå med lite saker som champangesenap, glöggkoppar, "snöbollsljus", knäckebörd, toalettskyllt, fiskkrydda och pepparkaksformar:) Synd att det inte var någon snö men det var ändå mysigt att få lite julkänsla:) Tack Mikkan för idag!

Funderar på att ta en lite siesta innan kvällens bravader. Försy får jag lite middagsgäster, tror det är Katta och Sara. Sen kommer även Mia och Emma T:) Känner på mig att det kan bli en grym kväll!







Mer bilder finns på fb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0