En kväll på Söder

Hitils har den här helgen varit den bästa lugna helgen på länge:) Igår var Milla och Emma Tholin hos mig (läs i ronna) där Milla åt tillsammans med mig och min bror och senare efter ett litet missförstånd kom Emma lite efter 20. Våran humor var på låg nivå och vi skratta nog åt allt. Bästa var när jag hörde fel på paj och trodde Milla sa, ska du ha lite mer haj, haha! Och sen när Milla säger: Fan vad du hör dåligt och jag svara: Va? Vad sa du? Sen kom mina föräldrar hem och dom var ju då inte lite bruna! Jag tror allvarligt att jag är adopterad dom min bror anser.

Jag sov över hos mina föräldrar då jag inte orkade släpa all packning på bussen. Och jag måste ha sovit djup för jag vaknade inte när Micke kom hem vid 8 och när mamma fixade kaffe vid 9-tiden. Mamma skjusade hem mig efter att vi varit en sväng i Moraberg, mamma var på jakt efter en ny värmeborste och en gravlykta. Ikväll tillbringade jag kvällen hos min moster och hennes man (blir han min ingifta morbror?) upp på Söder. Där bjöd det på mycket gott som: Vargtass, smördeg med kräftstjärtssås, älgstek och sen fruktsallad, mycket gott! En lyckad kväll helt enkelt!

Ska snart gå och lägga mig så jag orkar med dagens planer. Först blir det en lunchdate med Mickan i Brunsäng och sen middag hos mina föräldrar och sen blir det bio med pappa och ev micke. Jag tänkte bjuda min pappa på bio som en försenad Farsdagspresent eftersom han var borta förre söndagen. Har bokat biljetter till 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0