DKNY Blossom


Kom nyss hem från jobbet och stan. Var förbi Åhlens och luktade på några parfymer, mamma ska kirra en parfym från taxfreen. Var sugen på den nya Miss Dior med blev besviken när den luktade lakris! Usch och Blä! Men jag blev däremot blev jag positiv till DKNY:s nya parfym Blossom:) Så den får det nog bli!

Just nu sitter jag och väntar på mammi, vi ska till Ica Maxi och införskaffa lite mat till nästa vecka. Jag ska ju vara husvakt/extramamma from imorgon och en vecka framåt då mina föräldrar åker utomland. På något sätt ska det bli skönt, framför med diskmaskin! Sen hoppas jag på att städerskan kommer nästa fredag så slipper jag städa:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0