Bloggen omgjord!

Vad tycker ni om mina nya design? Kommentera gärna, det uppskattas!

Inatt vaknade av att jag hade ont i knät, fick gå upp 2 ggr och värma upp värmekudden innan jag kunde somna. Så fort Telgeakuten öppna idag ringde jag och jag fick en akuttid 10:25. Läkaren var verkligen jätte bra! Efterom jag fortfarande var svullen gav han min starka voltaren. Om knät fortsätter att hoppa ur led(som jag tror) skulle han skicka vidare mig till en ortoped som skulle ta en titt på knät och då kommer jag nog vilja ha en ny operation.

När jag var klar halatade jag mig ner mot stan och apoteket för att hämta ut tabletterna. Pappa kom ner på stan och vi lunchade på resturangen inne i Kringlan. Trevligt att få luncha med papi, händer allt för sällan! Jag har kommit under fund med att vi är en rikigt skadedrabbad familj. Jag med mitt knä, mamma med sin rygg/nacke, pappa med sin axel. Det är endast min bror som har klarat sig..än så länge:p

Redan nu känner jag mig bättre i knät:) Imorgon blir det att jobba fram till 16, sen ner till frissan och fixa till håret, jag längtar! Sen vidare upp till Fornhöjden för att fira Emma och sen "hem" till Ronna för en sleepover hos min familj. Jag har kommit i en period då jag saknar min familj 24/7.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt att knäet känns bättre! Mysigt med sleepover hos familjen :) Jag saknar också min familj! Puss

2009-11-27 @ 08:08:47
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jättefin blogg btw :) Du får hjälpa mig med min bloggdesign ;) Puss

2009-11-27 @ 08:19:25
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack så mycket! Jag hjälper dig gärna med att designa din blogg:)

2009-11-27 @ 08:35:12
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad fin bloggen blev! Sist jag läste det här inlägget var det ingen skillnad som jag såg, den där rosa med alla bilderna på tjejerna. Men nu så, skitsnygg!

2009-11-29 @ 09:27:21
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0