All Good Things (Come to an end)



Idag är det en sån där dag då jag tok saknar min Johanna! Har nog inte saknat henne så mycket som jag gör idag, och vet inte varför, det var över 2 månader hon flyttade?

Det här fotot är taget på juldagen för snart 3 år. Johanna var ett av mina bästa stöd under den här tiden, hon visste exakt vad jag gick igenom och hur jag mådde, eftersom hon gick igenom exakt samma sak. Idag när jag stod på jobbet och sortera papper såg jag upp mot våran kalender och såg datumet 30 november, jag hade nästan glömt, men så kom jag på. Den 30 november 2006..  Kommer exakt ihåg den dagen. Gick i skolan som vilken dag som vanligt men nervös som aldrig förr. Senare under dagen åkte jag, Johanna och Mimmi till Rönninge och kollade på lokalen vi skulle hyra till nyåret det året. Efter ca 30 min åkte vi tillbaka då Johanna och Mimmi skulle på öppet hus i skolan och jag skulle fortsätta upp mot Västergård...

Hur jag mådde resten av den kvällen vill jag inte ens önska min värsta fiende! Nu såhär 3 år senare kan jag verkligen säga att jag har gått vidare! Och jag säger bara en sak: DET KÄNNS SÅ FÖRBANNAT JÄVLA BRA! Att inte behöva oroa sig för skicka något dumt sms när man är ute. Jag tror jag behövde perioden jag hade i vår/sommar, som ett slags avslut.

Mycket ordbajs, men kände att jag behövde skriva av mig lite..

Och dom säger att stan blivit tyst och ful och öde, älskling
Att det kommer bli en lång, kall vinter
Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn
Genom en iskall vinter
( kent - Vinternoll2 )

In the day
In the night
Say it right
Say it all
You either got it
Or you don't
You either stand
Or you fall
When your will
Is broken
When it slips
From your hand
When there's no
Time for joking
There's a hole
In my plan
( Nelly Furtado - Say it right)




Kommentarer
Postat av: Joe

Utan dig den perioden hade jag nog gått under! Vad skönt att läsa att du verkligen verkligen har gått vidare gumman :) Saknar dig med, singeltvåan 4-ever <3

2009-11-03 @ 23:49:03
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se/
Postat av: Mia

Ibland behöver man skriva av sig..känns skönt efteråt. <3

2009-11-04 @ 08:01:58
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0