2012


Lunchendejten med Mickan var trevlig:) Vi prata en massa och sen kollade på en massa bilder från alla olika utgångar med mera. Vid 3 promenerade jag ner till stan för att ta bussen hem till mina föräldrar för en liten måltid. Senare åkte jag, pappa och micke upp till Heron för att se 2012. Det var galet mycket folk och hela sallongen var fullsatt! Filmen var bra, fick lite känsla av Armagedon och Day after tomorrow. Och jag var nog inte den enda som gick därifrån utan att fått en tankeställare.. Värd att se på bio!

Nu väntar en ny vecka med jobb och en massa träning (man kan ju alltid hoppas). Det blir en dejt med Mimmi och Forsborg på onsdag och Julmarknad på lördag. Har lite att se fram emot:)


(Dagens outfit)


Kommentarer
Postat av: Emma

Va du på bio igår eller idag? :O

2009-11-15 @ 22:16:39
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är samma regissör till 2012 som till Day after tomorrow. Kan va därför den va lik ;)

2009-11-16 @ 12:46:04
Postat av: Jessi

Just det! glömde skriva vem som skrev inlägget haha.

2009-11-16 @ 12:46:45
Postat av: Karin

Emma: Såg den igår, vadårå?

Jessica: Yes i know. Det är ju samma typ av film :p

2009-11-16 @ 14:51:51
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0