Vill inte vara den som blev kvar

Nu räknar jag ner tills jag får komma ut till mitt kära land! Den här veckan har varit en av dom sämsta på hela året, så ska bli otroligt skönt att få komma bort ett tag. Varit kaos på jobbet då vi ligger efter en hel del och att maskiner har gått sönder. Inte min vecka helt enkelt!

Idag efter jobbet har jag hunnit umgåts med Linken och Jessica och även haft tvättstuga. Dom gick vid halv nio och snart kommer nästa besök, Johanna! Åh vad glad jag blev när hon skrev på msn att hon skulle komma:) Nu väntar 2 timmar framför ESC! Hoppas på att Norge och Azerbajdzjan går vidare! Och jag som hade tänkt rösta, det får jag inte göra nu:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0