Valborg 2009

Lyckad kväll igår! Började med att Becca, Marina och jag försökte grilla på min engångsgrill, men den var helt död. Så det blev att steka allt i stekpanna, men det funkade det också:) Sen kom Malin och joinade oss, blev en hel del vin och Runaway och Right Round på repeat! På väg till 550 så mötte vi på en tjej som bor i samma hus som jag, fast på 21B, och det roliga var att vi flyttade in samtidigt i vintras, hoppas jag möter på henne fler gånger, för hon var jätte trevlig!

Men det blev inget 550, så jäkla lång kö. Så vi gick till Olles där det var ganska dött, mötte upp Johanna senare och vi hade tänkt gå på efterfest men det blev inget..

Sitter och funderar om jag ska åka hem till min mamma, eftersom det är så fint väder vill jag bara sitta ute och njuta, men kanske inte så kul utanför mitt hus=p Senare bär det av till Stockholm med Mimmi, vi ska gå lite i affärer, äta och gå på bio. Ska se The Reader, tror den kan vara ganska bra.






Kommentarer
Postat av: BECCA

MMM, det va trevliigt.=) kööööör ba kööör på lördag

2009-05-01 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0