Tack alla tjejer och killar för igår!

Vilken superlyckad kväll det var igår! En jätte bra start på sommaren. Kvällen börjades i Mikkis sommartuga där det grillades, skrattades, dracks och sjöngs en massa:) Vi hade ju våran egna trubbadur också, johans kompis:) Vid kvart i tolv var det beställd taxi som skulle föra en del av oss mot stan där kvällen skulle fortsätta. Men det kom aldrig någon taxi då, efter en massa samtal till Södertälje Taxi och efter 45 min kom taxin!
 
Imorgon är det jag som mailar Södertälje Taxi och berättar min besvikelse! Iaf, nere på Olles var det inte alls mkt folk som det brukar vara på Popcornfesterna, men jag hade grymt kul:) Kvällen slutade med att jag och johanna gick hem till min och däcka på varsin plats, johanna i min säng och jag i bäddsoffan.

Nu blir det mys med mig själv, har hyrt Bröllopsduellen och köpt lite onyttigheter. En perfekt söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0