Återblick i min vardag

Fredag Stressa som en idiot efter jobbet. Skulle hinna ner på stan och fixa dricka till kvällen sen hem och sminka, platta hår och klä på mig. Och jag hann allt detta på 1 timme, ibland går det fort! Blev upphämtad av Emma, Mia och Emma.T, vi åkte vidare mot Martina och Nicklas där vi drack lite innan vi skulle gå vidare till Milla. Fullt drag blev det hemma hos Milla under kvällen. Det bussades, spelades sommarplågor 2009, privatetalk på toan och en massa annat roligt. Runt halv tolv tog vi taxi ner till 550 där det var ganska lite folk, men blev mkt mer efter tolvslaget.

Lördag Åkte ner och hälsa på Felicia som jobbade, skulle passa på att pumpa mina cykeldäck, men någon hade klippt av pumpslangen så det var bara att glömma. Senare gjorde jag sällskap med Johanna upp till Arlanda där hon skulle hämta sina föräldrar. Åh vad vi längtade till Rhodos, om 2 månader åker vi! På kvällen var det fullt drag i Tumba hos Mimmi och Buffy som hade inflyttningsfest. Jag och Linnéa.N tog 2 tåget hem.

Söndag Gjorde inte så mycket nytta. Johanna kom till mig på eftermiddagen och vi båda råkade somna och vakna vid 17:30. Då tog vi tag i våra liv och gick och köpte pizza. Sen blev det soffan igen, haha!

Måndag Pallade mig upp och åkte till jobbet. Dagens höjdpunkt blev när jag åkte ner till Statoil för att pumpa min cykel. Var en jätte trevlig man som hjälpte mig och var supertrevlig! Jag som precis hade tappat hoppet för att träffa trevliga män=p På kvällen hade jag tänkt ta tag i städningen, men såklart somnar jag på soffan och hela kvällen blir förstörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0