Ge mig en lugn vecka!

Har nog aldrig längtat så mkt efter en helg som jag gör nu! Händer så mkt kul och jag ska få sova,underbart! Känns som den här veckan har gått i hundra! Har inte haft en lugn kväll hemma på hela veckan. Så jag har funderingar på att inte planera in så mkt nästa vecka. Blir nog hemma-spa någon dag så jag kan inviga mitt badkar:)

Helgen kommer som sagt bli toppen. Imorgon ska jag och Linnéa ha sleepover och Linnéa ska färga mitt hår:) På lördag blir det full rulle igen. Har sagt att jag ska gå upp samtidigt som Linnéa, kanske inte det smartaste draget precis=p Men det kanske är lika bra, för sen ska ev min pappa komma förbi och hjälpa mig att sätta upp lite hyller och duschdapperiet:) Och på kvällen blir det party för fulla muggar!

Och på söndag ska jag hämta min lilla kattunge, Nova som hon nu ev ska få heta:) Shiet vad det är svårt att komma på tjejnamn än killnamn! Har ju aldrig haft katt förut så det ska bli jätte kul, och få sällskap 24/7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0