Schlageranalys

Åh vilken lyckad kväll det var idag! Min familj var på middag oss mig:) Jag bjöd på Fajitas med kyckling och det blev verkligen lyckat, det här måste jag äta flera gånger! Till fika hade jag gjort en cheesecake med jordgubbar och kiwi, även den blev lyckad! Blev över så tjejer, ni vet vad ni har att vänta er imorgon;) Nova busade runt som vanligt, fattar inte vart hon får all energi ifrån. Bästa var när hon började äta på min brors skor och pappa kommentera genom att säga: Hon tror säkert det är en stor råtta, haha!

Imorgon är det den stora dagen jag väntat på ett år, haha, skämt och sido. Det är final i Melodifestivalen och det sägs bli det jämnaste startfältet någonsin. Åh jag är så spänd på vem/vilka som vinner:) Min röst kommer såklart gå till EMD, vem annars=p Inte så konstigt eftersom jag i framtiden kommer gifta mig med Erik;) Om Caroline Af Ugglas vinner vet jag inte vad jag gör?!?!? Fattar mig inte på dom människor som tycker hon är bra? Hon låter ju som en nerpundad knarke som sjunger om att hennes pundare inte ska lämna henne.

Snart väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ikväll håller vi tummarna för EMD! Hatar också ugglan.

2009-03-14 @ 10:45:34
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0