If You Seek Amy!

Då var även denna helg slut. Känns att jag har hunnit med ganska mkt denna helg:) Utgång, myskväll hemma hos min föräldrar, fixat hemma idag och sen bio på kvällen:) Filmen var bra, men inte så bra som jag hade föreställt mig. Alla har ju pratat så mkt om böckerna så jag väntade mig årets film eller ngt. Men min mamma som läst böckerna tyckte att dom hade gjort en jätte bra film av boken. Nu är det bara att invänta serierna som dom ska göra av dom två andra böckerna.

Nu väntar en intensiv vecka, har saker att göra varje dag. På ett sätt känns det bra, för då kommer ju veckan gå fort:)
* Måndag - Tvättstuga
* Tisdag - Träning
* Onsdag - Träffa Mimmi
* Torsdag - Ev träff med Mikkis, Johanna och Mia.
* Fredag - Lär vara död denna kväll så det blir att ta det lugnt
* Lördag - Inflyttningsfest, då ska spriten flöda;)
* Söndag - Allt som innebär en bakissöndag=p

Ikväll har jag kirrat en massa musik till på lördag. Har inte lust och sitta och stressa på lördag eftermiddag och få panik att jag inte har någon musik. Och snart är hela spellistan klar för lördagen, bla är det:

* Britney Spears - If you seek Amy
* Kelly Clarkson - My life would suuk without you
* Lady Gaga - Poker Face (Ingen förfest utan denna låt)
* Lili och Susie - Show me heaven
* EMD - Baby Goodbye
* Alcazar - Stay the night
* Lasse Lindh - Jag ska slåss i dina kvarter
* Agnes - Love Love Love
* Star Pilots - Higher

Märks det att jag är schlagernörd? Halva min lista är låtar från årets Melodifestival=D

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter perfekt, ha en trevlig vecka så syns vi på lördag!! ;)

2009-03-01 @ 23:27:50
Postat av: BK

Yees det gör vi:)

2009-03-01 @ 23:40:55
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Caroline

glöm inte beccas forever =) haha puss

2009-03-02 @ 09:06:30
URL: http://skrikcarro.blogg.se/
Postat av: becca

Bra låtar:) MEN GLÖM INTE FOREVER. viktigt;)

2009-03-02 @ 10:49:23
Postat av: BK

Carro och Becca: Lyssnar inte på män som misshandlar kvinnor=p

2009-03-02 @ 13:13:40
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Becca

Nä, jag vet han har förstårt hela mitt liv. eller iallafall min favoritlåt.

2009-03-03 @ 21:11:31
Postat av: Emma

Kommer bli en grym kväll, det se jag. Hatar att han slagit henne, jag som va helt nerkärad i honom. Illa! Vi ses på lördag!

2009-03-04 @ 20:00:55
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: BK

Becca: Kan gå med på att köra låten någon gång under kvällen;)

Emma: På lördag köööör vi :)

2009-03-05 @ 08:39:40
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0