090611

Shiet vad den här veckan har gått fort! Snart är det ju fredag, ska bli underbart skönt:)

Även denna dag har gått i 180! Trots att vi har våran lågsäsong på jobbet så märks det inte på långa håll, men det är skönt att man har saker att göra hela tiden än att sitta och rulla tummarna. Cyklade ner till station efter jobbet och mötte upp Linnéa och vi gick till um, allt gick jätte bra för både henne och mig. Sen blev det lite shopping på stan, jag hittade bla gardiner till köket och till vardagsrummet, en stor lykta och sen lite småsaker.

Ikväll har jag, Linnéa och Johanna myst hemma hos mig. Vi köpte mat från Kolgrillen sen blev det bla Halv åtta hos mig, jag och Linnéa bara älskar det programmet! Helge skog gör ju hela programmet med sina kommentarer;) Skulle vara lite kul att vara med i programmet=p Senare åkte Linnéa hem och jag och johanna gick och hyrde film, I taket lyser stjärnorna, en helt okej film:)

Nu väntar sängen för mig!
Tack tjejer för ikväll<3


Kommentarer
Postat av: Linken

Tack själv gumman! <3

2009-06-12 @ 21:32:50
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0