Mysigt värre

Inte blivit så mycket uppdatering, men har helt enkelt haft saker för mig som vanligt. I måndags efter jobbet var jag hos Felicia och åt middag tillsammans med Johanna, Carro och Becca. Blev Tacopaj och senare bjöds det på en underbar cheesecake, hur gott som helst! Tack Felicia ännu en gång:) Igår umgicks jag med Linnéa, Mimmi och Jessica, blev en god sallad på Milano:) Efteråt blev det en spontan sleepover med Linnéa, vi kollade bla på Desperate Housewifes som var exrta långt:)


Ikväll blir det mys med Linnéa och Johanna:) Johanna ska även sova här. Kände inte riktigt att vara hemma själv dagen innan begravningen imorgon. Känner på mig att den kommer bli jobbig, iof är det ju alltid jobbigt med begravningar! Har bara varit på begravningar då personen i fråga har dött av ålderdom. Men att gå på en begravning där en ung person har dött av en sjukdom, känner bara på mig att det kan bli jobbigare:( Men det ska även bli skönt att få ett avslut på allt.

Nedräkningen har börjat! 1 vecka kvar till Peace & Love =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0