Dålig uppdatering

Har inte varit på mitt bästa blogghurmör denna vecka, men det har sina förklaringar..

Måndag Jag vaknade upp med världens förkylning, trots det åkte jag och jobbade. Dagen gick fort, åkte och handlade trots förkylning och världens magvärk! Mamma ringde på kvällen och berättade om att Christer somnat in och jag gick och la mig. En ganska tråkig dag

Tisdag  Fortfarande lika förkyld, om inte värre. Efter jobbet åkte jag till Tumba och mötte senare upp Mimmi nere i Tumba Centrum. Jag köpte ett par nya ballerinaskor då mina slitna och läckte in massa vatten, vi gick vidare till Ica där kvällsmaten inhandlades. Mysigkväll hos mimmi, både jag och Mimmi däckade i soffan efter maten men vaknade precis till Paris Hiltons nya program, Paris Hiltons new BBF. Jag skulle aldrig vilja vara hennes vän, inte ens om jag fick betalt för det! Jag åkte hem efter DHW och väl hemma kunde jag inte sova, somna efter tolv, noot good!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0