Bingolotto

Nu har jag fått upp ena gardiner jag köpte i veckan, resultatet blev jätte bra förutom att ena gardinen är sne, så den måste sys om. Det är nu man önskar man hade en symaskin! Gardinerna i köket får vänta tills imorgon, jag har missat att köpa vephållare dit.

Just nu inväntar jag Linken. Vi ska ha myskväll/sleepover med pizza, onyttigheter och Bingolotto. Sist jag spelade Bingolotto var nog dagen innan julafton. Jag och Linken statsar på miljonerna så vi slipper gå till jobbet imorgon;) Det ska bli kul att ha sleepover, vi har inte haft det på evigheter!


Btw, Grattis Buffy på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Buffy

Tack :)

2009-06-14 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0