59 frågar om mig

(skrivet imorse)

1. Hur gammal är du om fem år? 26, usch, nu fick jag ångest!

2. Vem var den sista du träffade? Är på jobbet så det är mina arbetskollegor

3. Hur lång är du? 167 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Den man älskar

5. Vem ringde du senast? Linnéa

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej hjärtat! Ha en bra arbetsdag. Skickade det till Linnéa

7. Vad är dagens planer? Jobba fram till 16, sen ev ner till um med Linnéa. Senblir det myskväll med Linnéa och Johanna:)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på situationen och till vem

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är gifta, varit det i 24 år.

10. När såg du senast din mamma? I tisdags när hon fyllde år:)

11. Vilken ögonfärg har du? Blågörna

12. När vaknade du idag? Mitt i natten då jag märkte att tv var på

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats? Oj, i min soffa;)

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, ingen aning. Blir ju aldrig som man tänkt sig!

17. Vad skrämde dig som barn? Mycket, jag var bland annat jätte rädd för att doppa huvud under vattnet!

18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel på jobbet

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Yes, men jag har några hemma. Mammas gammla Abba vinylskivor

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Kan ha hänt;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Älskar att gå barfota på sommaren

26. Är du social? Om jag är, haha!

27. Vilken är din favoritglass? Mjulglass med chockladströssel<3

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, flytta och shoppa

29. Tycker du om kinamat? Jätte gott men äter tyvärr för lite av!

30. Tycker du om kaffe? Helt okej. Dricker på jobbet

31. Vad dricker du till frukost? Dricker sällan något, blir fil med flingor och en smörgås.

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på mage med ansiktet åt sjävla rummet.

33. Kan du spela poker? Jo men jag suuger!

34. Tycker du om att mysa? Haha! Nu tänker jag på en viss person som hatar att mysa. Men med vänner och om man har en pojkvän, då gillar jag att mysa:)

35. Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av vänner och familj.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte känner, men känner till några som gör det.

37. Vill du ha barn? Yes:)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Hahaha! Det har jag! Linnéa fick kramper i magen efter en utgång för ett par år sedan, och jag var ganska på lyset. Så jag fick åka med henne till sjukhuset, satt med ambulansföraren där framme och jag fick värsta hickattacken! Det är en av dom pinsamaste sakerna jag har gjort! Men också en av dom roligaste saker som jag har gjort, inte varje person som får åka ambulans=p

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Allt möjlig!

42. Äger du dyra smycken? Några stycken

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och har inget behov av att testa heller

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En smörgås

45. Vem är den roligaste människan du känner? En av dom roligaste är nog min pappas morbror, han har man aldrig tråkigt med!
 
46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett ärr och det är efter min knäoperation för snart fyra år sedan.

47. Vad har du för ringsignal? Någon som finns i telefonen

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ah, min mamma har säkert sparat en del!

49. Flirtar du mycket? Jätte dåligt på det!

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ena hos Johanna och den andra på Birka Paradise

51. Kan du byta olja på bilen? Neej!

52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte körtkort

53. Vilken var den senaste bok du läste? Dålig på att läsa böcker, blir någon på sommaren

54. Läser du dagstidningen? Yes, Metro och City

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Öh? Neej!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett kundnamn

59. När var du i kyrkan senast? Måste ha varit Marias och Christers bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0