Den bästa lugna helgen på länge!

Det här var verkligen en helg jag behövde! Lugn och ro. Känns som mitt liv verkligen gått i 180 sen i början av maj, lugna kvällar och helger har inte ens funnits på kartan. Efter att ha en långdragen förkylning och ev en pollenallergi så var det här det bästa jag kunde göra:)

Grillning.Bad.Solning.Sällskapsspel.Shopping.Läsning.Korsord.Mjukglass.Cube."Champange".Jordgubbar.Myggbett
Mycket man kan sammanfatta den här helgen.













Kan någon säga mig varför dom stående bilderna blir större än dom liggande?

Kommentarer
Postat av: Lollo

de stående blir större för att du väljer en viss bredd som bilderna ska vara då du lägger upp den... alla bilder hamnar automatiskt i bredden 400 pixlar om du inte ändrar det, men du verkar lägga upp alla i 300 vilket gör att de blir exakt 300 pixlar breda, oavsett om bilderna står eller ligger :)

2009-07-06 @ 11:11:09
URL: http://lovisaandre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0