Nu är det nära!

Nu är det inte många timmar kvar till flyttlasset går, om nu allt går som det ska! Killen som bor i lägenheten nu skulle flytta ut sina saker imorgon. Så hoppas på att han bli klar fort:) Tack alla underbara vänner som har erbjudit sig att hjälpa till, men min underbara familj ska hjälpa med nästan allt. Min pappa ska ev ta ledigt efter lunch på måndag för att måla/tapetsera klart, är inte min pappa den bästa?

Idag har allt flytit på. Dock har jag haft ont i huvudet nästan hela dagen, trots 2 ipren så släppte inte huvudvärken=/ Ikväll har jag umgåts med underbara Linnéa. Länge sen vi gjorde ngt bara hon och jag! Förut så tyckte jag jämt att vi sågs. Men nu när båda jobbar på olika tider så blir det inte så ofta, tyvärr=/ Ikväll har vi bestämt att vi ska åka till Ullared den 27 mars:) Om någon vill hänga med så är det bara att säga till:)

Nu blir det ett One Tree Hill avsnitt sen ska jag försöka sova! Mycket som händer imorgon!


Älskar henne med hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Linken

Älskar dig med!

2009-02-02 @ 11:00:01
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0