Nervös..

Inte blivit så bra uppdatering här, men det har haft sina orsaker. Dels har jag inte haft tid eller så har mitt internet varit otroligt segt!

Inte hänt så mkt än att Mia fyllde år i onsdags:) Jag, Mia, Johanna och Mikkis var ute på Barolo och åt fancymiddag:) Gick vidare till Stanleys där det blev två billiga cider och en kareokesång för Johanna och Mikkis:)

Nu är det inte långt innan jag flyttar..Hoppas jag kommer in i lägenheten imorgon. Och nu börjar verkligen nerverna komma! Kunde inte äta upp min frukost idag och det pirrar i magen=p Idag ska jag fixa så jag har bredband till nästa vecka, kan inte leva utan internet=p

Nej, nu väntar jobbet. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0