Underbar helg!

Då kommer denna helg till sitt slut! Och vilken helg det varit:)

Myskväll med föräldrarna i fredags, mys i Stockholm med Johanna och examenfika hos Mimmi idag:)

Mötte upp Mikkis för en liten tripp på stan, blev lunch och present inköp:) Sen for vi vidare till Mimmi på examenfika! Och tågresan blev nog den roligaste på länge! I Södertälje Hamn kliver två amish killar, och dom underhöll oss tills vi klev av i Tumba. Satt och sjöng konstiga sånger, mest: Heeja heeeja! Kanske ssk:s nya ramsa? Sen tog ena killen upp ngn sak som dom spelar på i Ronja Rövardotter och den andra killen tar upp ett munspel! Åh vad jag skratta!

Kvällen blir lugn, funderar på att se klart What happens in Vegas som jag har på datan, sen ska jag försöka sova i tid! Ny arbetsvecka och sen så flyttar ju jag! Wiiiie! Längtar som en galning!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du glömde skriva om klippkortet på elgiganten :P

2009-01-25 @ 20:32:30
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: BK

Det var väl du som skulle skriva om att jag var stammis på Elgiganten=p

2009-01-26 @ 08:23:22
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0