Under kontroll

Just nu kretasar allt om flytten den 1 februari. Men det känns bra att jag har allt under kontroll iaf:) Idag fick jag hyreskontraktet hemskickat=D Redan påskrivet och ska skickas in imorgon!! Just nu är detta klart:

* Adressändring & Eftersändning
* Beställt bredband
* Hyreskontraktet påskrivet
* Soffa och Tv inhandlad
* Klartecken att tepetsera lgh

Det som fattas nu är hemförsäkningen, men den ska jag fixa imorgon:) Snacka om att jag har samlat in vuxenpoäng, haha! Räknar ner dagarna nu, enligt pappa är det BARA 17 dagar kvar, vad tiden går fort!!

Dagen har varit helt okej, fakturerade nästan hela dagen, så var rätt så seg i huvudet när jag gick hem. Men skönt att tiden gick fort iaf:) Lämnade in min jacka också, hoppas dom fixar hålet på ngt snyggt sätt!

Dags för sängen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0