Lunchdate, middagsmys och utgång, kan det bli bättre?

Dagen började med att jag såg två avsnitt av One Tree Hill, nu har jag fastnat som jag gjorde i somras då jag kollade en säsong på en vecka typ, haha! Lyckades släpa mig från datan och åkte ner på stan för att ha en lunchdate med Johanna:) Vi åt på Nancys och sen gick vi lite på stan, hittade bla ett par byxor!

Ikväll kommer Katta över på middag hos mig, ska bli kul att träffas:) Inte setts sen i jul, inte så länge sen ändå. Hoppas jag kan få henne på partyhumör för idag väntas utgång:) Blir jag, Mia, Mikkis, Johanna, ev Katta och kanske Linnéa N. Grymt kul om Katta och Linnéa kan hänga på:) Känner på mig att det kommer bli en toppenkväll:)

Ses ute i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0