BK is my name!

BrunettKurran in dah house!

Blev ingen bloggning igår, hade igen lust alls plus att jag hade en dålig dag överhuvudtaget! Kändes att jag inte ens skulle behövt gått upp helt enkelt!

Men idag var det en ny dag med nya möjligheter, haft en bättre dag iaf:) Gick helt okej på jobbet, fullt upp som vanligt! Sen åkte jag och träna själv eftersom både Johanna och Linnéa hoppade av Step passet idag;) Men vilken tur att jag träffade Izla på gymmet och att hon också skulle på step passet:) Och idag hände det! Jag kunde jag alla steg, sheit vad jag glad jag var:) Step är mitt absolut favorit pass just nu, och jag bara längtar till nästa tisdag!!

Imorgon blir det pause från träningen, skönt på ett sätt. Men den blir inte lugn för det! Ska ner på stan efter jobbet och lämna in min jacka hos skräddaren så dom kan laga min jacka. Känns som att jag kommer kunna ha min höstjacka nu när det är några plus ute. Sen ska jag göra något jag aldrig gjort förut, känns lite pirrit, men kommer vara så nöjd när det väl är klart:) Känns bra att kunna hjälpa någon där ute:) Gillar att jag avslutar detta inlägg med en cliffhanger;)

Kommentarer
Postat av: PM

BK, gillar inte cliffhangern ;)

2009-01-14 @ 17:04:26
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror jag vet vad du ska göra ;)

2009-01-14 @ 18:28:29
Postat av: Mimmi

Det var ja som skrev och jag gissade rätt :D

2009-01-15 @ 08:02:17
Postat av: Kurran

PM: Hehe, men nu är det avslöjat;)

Mimmi: Ja, jag undrade vem det var som var den anonyma=p Kul att du kunde lista ut vad jag skulle göra:)

2009-01-15 @ 08:13:42
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0