Coop Forum nästa

Snart ska jag äta lite frulle, sen bär det av till coop för att köpa färg till lägenheten:) Får se vad det blir för färg, kanske rosa eller limegrön;) Sen är det bara att åka hem och börja packa ner mitt rum, usch vad sorligt det låter=/ Har haft samma rum sen jag var 2 år. Hur mycket minnen som helst här:

* Barbie lekar. Kunde verkligen leva mig in i leken och kunde leka oavbrutet på barbiedockerna med mina kompisar!
* Inspelningar på band. Har hur många minnen som helst med min barndomskompis Sandra hur vi satt och drömde oss in att vi var radiopratare och intervjuade varandra då vi var olika karraktärer.
* Alla filmkvällar och sleepovers med kompisar.

Sen är det bara att vänta på att killen från lägenheten blir klar och ringer mig. Ska åka ner och hämta nycklarna och kolla tvättstugan och förråd. Efter det så är det bara att sätta igång att börja slipa och spackla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0