Convince myself, That I'm better off without you!

Så, nu är jag tillbaka!

Har inte haft ngt sug efter att uppdatera, kan säga att jag kom in en svacka första dagarna i veckan. Vet inte rikigt vad det var, men kändes som jag ville sova bort varje dag. Tror det beror på det är skit vädret! Men som tur har mina vänner hållt mitt humör uppe:)

Så, vad har hänt sist.. Inte mycket! Jobbat, tränat och träffat Mikkis idag! Just det! Var på coachmöte igår och prata om mitt viktmål. Så en coach ska sätta ihop ett styrketräningspass som passar mig:) Sen blir det uppföljning, så nu har jag ett mål som jag ska fixa:)

Helgen blir lugn jämfört med förra, haha! Imorgon blir jag nog bara hemma, kan bli sista hemmakvällen med föräldrarna, så måste ta vara på det. Sen blir ev Stockholm med mat och bio:)



Grattis gumman till "studenten" imorgon! Kommer inte på något bättre ord som passar in, haha!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack så mycket sötis =D

2009-01-22 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0